КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МИСТЕЦТВА В 4 КЛАСІ
за
підручником «Мистецтво» Кондратової Л.Г.
(компонент музичне мистецтво)
Тема 1. Образи природи в мистецтві (8 годин)
№ п/п |
Тема |
Мистецькі поняття для ознайомлення |
Сприймання та інтерпретація мистецтва |
Художньо-творча
діяльність |
Комунікація через мистецтво |
|
|||||||||||||||||||||||||||
1 |
Мандрівка в |
Повторення правил |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Країну |
слухання музики. |
М. Вербицький. |
Вокальна діяльність: |
«Мандрівна карта |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
мистецтв |
Правила співу. |
Державний Гімн |
Розучування пісні С. Май |
Країною музичного |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Мандрівна карта |
України. Аналіз |
«Ми любим нашу
рідну |
мистецтва». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Країною музичного |
музичного твору. |
Україну». |
Оцінювання власної |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
мистецтва. Поняття |
Пісня «Лише у нас на |
Творча діяльність: |
творчої діяльності та |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
художній образ у |
Україні» (слова і |
Створення малюнка до |
діяльності інших |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
музиці. Поняття |
музика М. Янченка) у |
пісні. |
учнів. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
гімн. Історія |
виконанні Ірини |
Ігрова діяльність: |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
створення гімну |
Федишин. |
Гра «Лабіринт» (робота
із |
емоцій від уроку. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
України. |
|
зошитом). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Гра «Ребуси» (робота із |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
зошитом). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Музикування: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Створення музичного |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
супроводу до пісні
на |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
шумових інструментах. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
2 |
Пори року в |
Знайомство із |
Перегляд відеоролика |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
музиці та |
жанром сюїта, |
«Осінній пейзаж». |
Вокальна діяльність: |
«Пори року в музиці». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
графіці |
прелюдія. Поняття |
Сприймання музики: |
Виконання пісні С. Май |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
елементи музичної |
Олег Кисельов. |
«Ми любим нашу
рідну |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
мови. Музичний |
«Осіння сюїта. |
Україну». |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
інструмент гітара. |
Прелюдія. Дощ за |
Творча діяльність: |
емоцій від творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
вікном. Листопад» |
Створення малюнка до |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
(соло для гітари). |
музики сюїти ватяними |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Аналіз музичного |
паличками та гуашшю |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
твору. Поняття сюїта. |
(малюнок за уявою). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Інструмент гітара. Поняття елементи музичної мови. |
Перевірка знань із теми (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Історія про елементи музичної мови. Музична гра «Осіння музична
пригода в парку».
Гра «Учитель танців». Музикування: Музикування на шумових інструментах до пісні. Танцювальна імпровізація до пісні. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
3 |
Природні |
Поняття явища |
Явища природи в |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
явища у творах |
природи в музиці. |
музиці. |
Вокальна діяльність: |
«Природні явища у |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
мистецтва |
Повторення будови |
Сприймання музики: |
Розучування пісні |
творах мистецтва». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
пісні. Куплетна |
А. Вівальді «Гроза»: |
І. Танчака «Намальований |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
форма. |
третя частина концерту |
дощ». |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
№ 2 «Літо» з циклу |
Творча діяльність: |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Пори року» (у |
Перевірка знань до теми |
емоцій від творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні камерного |
(робота в зошиті). |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
оркестру); |
Ілюстрація до пісні
(робота |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
С. Прокоф’єв «Дощ
і |
в зошиті). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
веселка» із циклу |
Ігрова діяльність: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Дитяча музика». |
Гра «Розпізнай на слух» |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Аналіз творів. Перегляд |
(явища природи). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
уривку з мультфільму |
Гра «Ми композитори». |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Дощику, дощику, |
Музикування за |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
припусти». |
партитурою. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Створення парасольок із |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
осіннього листя під |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
мелодію п’єси «Осіння |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
4 |
Сільські пейзажі
та мотиви |
Поняття інструментальна і вокальна музика, пасторальна музика. Виконання пісні. Поняття жниварські пісні. |
Прослуховування аудіозапису
«Звуки природи». Розпізнавання музичних образів із сільської
місцевості. Сприймання музики: «Самотній пастух» Дж. Ласта. К. Крижицький «Перед
дощем». Музичний калейдоскоп жниварських пісень. В.
Філіпенко «Поле моє, поле»
(у виконанні Національного заслуженого академічного народного хору України імені Григорія Вірьовки). |
Завдання на вибір Вокальна діяльність:
Виконання пісні І. Танчака «Намальований дощ». Запис виконання на диктофон. Творча діяльність:
Створення ілюстрації до музичного
твору (робота в зошиті). Заповнення схеми «Різновиди
жниварських пісень» (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Добрі ми женці були».
Гра «Жниварські обряди». Музикування: Створення
музичного супроводу до пісні на улюблених шумових музичних інструментах. |
Обговорення
на тему «Сільські пейзажі та мотиви». Оцінювання творчої вокальної діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
5 |
Подорож до моря |
Поняття симфонічний оркестр, кульмінація музичного твору. |
Прослуховування аудіозапису «Звуки моря». Сприймання музики: О. Глазунов. Симфонічна фантазія «Море» у виконанні симфонічного оркестру (уривок). Аналіз твору. Уривок
із відеоролика «Симфонія моря» (за мотивами музики і творів живопису відомого композитора й художника М. Чюрленіса). |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Розучування пісні (муз. І. Білика, сл. Б. Голод) «Звуки природи». Створення малюнка до пісні. Творча діяльність: Пластична імпровізація. Виконання танцю- імпровізації до пісні. Створення малюнка до твору
(робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Море» (шумовий оркестр). Гра «Імпровізація». Гра «Руки-хвилі». Перевірка знань
із теми (робота в зошиті). Музикування: Музикування під пісню. |
Обговорення на тему «Подорож до моря». Оцінювання творчої діяльності
та музикування. Визначення власних
емоцій від творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
6 |
Динамічні |
Поняття динаміка |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
||||||||||||||||||||||||||||
|
образи |
як елемент засобів |
К. Дебюссі «Місячне |
Вокальна діяльність: |
«Динамічні образи |
||||||||||||||||||||||||||||
|
природи в |
виразності: |
сяйво» із «Бергамаської |
Виконання пісні (муз. |
природи в музиці
та |
||||||||||||||||||||||||||||
|
музиці та |
f (форте) — |
сюїти», «Сади під |
І. Білика, сл.
Б. Голод) |
живопису». |
||||||||||||||||||||||||||||
|
живописі |
голосно, p (піано) |
дощем» із циклу |
«Звуки природи» під |
Оцінювання творчої |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
— тихо. |
«Естампи» |
фонограму. Створення |
діяльності та |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Динамічні відтінки |
(фортепіано). Аналіз |
ритмічного супроводу до |
музикування. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
крещендо, |
музичного твору. |
пісні за обраними |
Визначення власних |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
димінуендо. |
В. Ван Гог «Пейзаж в |
ритмічними комбінаціями з |
емоцій від творчої |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Штрихи стакато |
Овері під час
дощу». |
довгих та коротких ноток |
діяльності. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
(італ. staccato), |
|
(робота з зошитом). |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
леґато (італ. legato). |
|
Творча діяльність: |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Театр пісні — |
|
Створення малюнків за |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
пантоміма. |
|
уявою — нариси
до |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
музичних творів, які зображали різні стани природи.
Техніка виконання — пастель. Створення малюнка до музики
К. Дебюссі (техніка виконання — акварель). Написання мінітвору «Мої враження
від музики К.Дебюссі» (робота з зошитом). Розпізнавання зорово штрихів (робота з зошитом). Ігрова діяльність: Гра «Оркестр» (гра за партитурою). Гра «Я — композитор/композиторка». Музикування: Гра-імпровізація на синтезаторі чи металофоні |
|
||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Квіткові |
Поняття вокальна |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
фантазії |
музика. Різновиди |
Аналіз музичних |
Вокальна діяльність: |
«Квіткові фантазії». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
вокальної музики |
творів. |
Розучування пісні |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
залежно від |
Слова і музика |
«Дитинства світ» (муз. |
діяльності та |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
виконавців: сольна, |
В. Івасюка. «Червона |
О. Янушкевич, сл. |
музикування. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
ансамблева та |
рута» (у виконанні |
Н. Погребняк). |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
хорова. |
С. Ротару); слова |
Ритмічна імпровізація до |
емоцій від творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
М. Сингаївського, |
пісні. |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
музика В. Верменича. |
Творча діяльність: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Чорнобривці» (у |
Конкурс «Упізнай |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні В. Павліка). |
мелодію». Пісні, в яких |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Уривки з пісень |
співається про квіти. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Зацвіла в долині |
Створення малюнка |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
червона калина» на |
гумкою «Фантастична |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
слова Т. Шевченка: |
квітка» (робота з зошитом). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
музика І. Шамо
(у |
Перевірка знань з теми |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні Н. Місіної); музика А. Філіпенка (у виконанні дитячого хору);
музика Я. Степового (у виконанні гурту «Гайдамаки»). М. Михайлошина. Ілюстрація до «Кобзаря». |
(робота з зошитом). Запис ритмічного малюнку до пісні. Ігрова діяльність: Гра «Квітковий хоровод». Музикування: Відтворення музичного ритму
до пісні (робота з зошитом). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
8 |
Подорож
Країною мистецтв |
Урок
узагальнення знань. Повторення матеріалу. |
Музична вікторина. |
Підсумкові завдання
Теоретичне
завдання: Знавці музики.
Відповіді на запитання. Виконання тестових завдань
(робота в зошиті). Вокальна діяльність: Співоча студія. Виконання пісень, які вивчали. Виконання пісні на вибір за малюнками. Демонстрація руху мелодії рукою. Музичне сприймання: Музична вікторина. Творча діяльність: Музично-ритмічна зупинка. Створення музичного супроводу до пісні. Ігрова галявина. Створення історії ланцюжком. Підсумкові творчі завдання в зошиті. |
Обговорення на тему «Подорож Країною мистецтв». Оцінювання
творчої діяльності. Визначення власних емоцій
від творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тема 2. Художні образи людей і тварин у мистецтві (8 годин) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
Образи людей |
Поняття вокальна |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
у вокальній |
музика із |
Л. Дичко «Осінь»: |
Вокальна діяльність: |
«Образи людей у |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
музиці й |
супроводом та без |
третя частина дитячої |
Розучування пісні «Барви |
вокальній музиці». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
живописі |
супроводу. Поняття |
кантати «Чотири пори |
рідної землі» (муз. |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
тембр, тембр |
року» (у виконанні |
О. Злотника, сл. |
діяльності та |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
голосу. Типи |
хорової капели). |
В. Вратарьова). Створення |
музикування. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
голосів. Поняття |
Романс «Ой ти, |
музичного супроводу до |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
хорова капела. |
дівчино, з горіха
зерня» (слова І. Франка, музика А.
Кос- Анатольського) у виконанні Д. Гнатюка. Пісня «Три поради» (слова Ю. Рибчинського, музика І.
Шамо) у виконанні ансамблю «Струни серця». Аналіз музичних творів. |
пісні, диригування за схемою. Створення малюнка
до пісні (робота
в зошиті). Творча діяльність: Робота зі схемою «Типи
голосів». Добір ілюстрацій та слів- характеристик
до музичного твору (робота в зошиті). Перевірка знань із теми (робота з зошитом). Гра-пантоміма «Театрально-музична хвилинка». Гра «Покажи руками
зміст пісні». Музикування: Створення
музичного супроводу до пісні. |
емоцій від творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
10 |
Образи тварин у музиці та живописі |
Поняття інструментальна музика. Різновиди Інструментальної музики за кількістю виконавців.
Образи людей в інструментальній музиці. Знайомство з
музичними інструментами: рояль, скрипка, альт, кларнет тощо |
Мандрівка в гості до тварин. Сприймання музики: Слухання уривків із сюїти К. Сен-Санса «Карнавал тварин». І станція. «Сільське подвір’я». «Кури та півні» («Карнавал тварин», част. 2). Знайомство з тембрами
інструментів: кларнет, скрипка, альт, фортепіано. ІІ станція. «Зоопарк». «Черепахи», «Кенгуру», «Персонажі з довгими вухами» («Карнавал тварин», част. 4,
6, 8). ІІІ станція. «Озеро». «Лебідь» («Карнавал тварин», част. 13). |
Завдання на вибір Вокальна діяльність:
Виконання пісні «Барви рідної землі» (муз. О. Злотника, сл. В. Вратарьова). Творча діяльність: Створення образу лебедя на озері (робота з
зошитом). Перевірка знань із теми (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Танцювальний карнавал тварин». Гра «Звірята танцюють». Музикування: Відтворення ритму пісні на музичних інструментах до пісні. |
Обговорення на тему «Образи тварин
у музиці». Оцінювання творчої діяльності
та музикування. Визначення власних емоцій
від творчої діяльності |
|
|||||||||||||||||||||||||||
11 |
Художні образи |
Поняття програмна |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
в музиці та |
та непрограмна |
Слухання |
Вокальна діяльність: |
«Художні образи в |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
скульптурі |
інструментальна |
фортепіанних п’єс |
Розучування української |
музиці». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
музика. |
«Баба-яга», «Вальс», |
народної пісні «Ой
ходила |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Художні образи у |
«Солодка мрія» |
дівчина бережком». |
діяльності з ритмічної |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
вокальній музиці. |
П. Чайковського із |
Показ рукою руху
мелодії |
гри. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Поняття такт, |
«Дитячого альбому». |
пісні. Таночок-імпровізація |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
музичний розмір. |
Поняття фортепіанна |
до пісні. |
емоцій від творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
музика. Перегляд уривків із мультфільмів, створених за
програмними творами П. Чайковського із «Дитячого альбому». Сприймання
уривків з пісень. Українська народна пісня «Летіла зозуля» (у виконанні Н.
Матвієнко), українська народна пісня «Ой у саду соловейко» (у виконанні Т. Матвієнко). Аналіз пісенних образів. |
Творча діяльність:
Створення ритмічного супроводу
до пісні. Ритмічна гра (робота з підручником). Добір ілюстрацій до музичних творів (робота із зошитом). Перевірка знань з теми (робота з зошитом). Створення малюнка до пісні (робота із зошитом). Ігрова діяльність: Гра «Театральна хвилинка». Мімічна гра «Дзеркало». Гра «Весела історія». Музикування: Ритмічна вправа. Розставлення тактових рисочок у ритмі (робота з
зошитом). |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
12 |
Мистецтво в парку |
Знайомство із поняттям духовий оркестр. Знайомство із особливістю тембрів
інструментів духового оркестру. |
Сприймання музики: А. Джойс. Вальс «Спогади». Л. Колодуб «Українська карпатська рапсодія № 1 для духового оркестру». Аналіз твору. |
Завдання на вибір
Вокальна діяльність: Виконання української народної пісні «Ой ходила
дівчина бережком» під фонограму. Створення музичного супроводу до пісні. Творча діяльність: Робота зі схемою «Музичні інструменти духового оркестру» (робота з підручником). Добір ілюстрацій до музичного твору. Перевірка знань із теми
(робота з зошитом). Ігрова діяльність: Гра «Упізнай інструмент на слух».
Гра «Знайди картину до музичного твору». Гра «Ритмічна
фантазія». Гра «Театральна імпровізація» (робота з зошитом). Музикування:
Створення ритмічної імпровізації (робота з зошитом). |
Обговорення на тему «Духовий оркестр». Оцінювання творчої діяльності, музикування та ритмічної імпровізації. Визначення власних
емоцій від творчої
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
13 |
Казкові образи |
Поняття балет. |
Перегляд уривку з |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Дитяча казка-балет. |
казки Г.К. Андерсена |
Вокальна діяльність: |
«Казкові образи в |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Дюймовочка», |
Розучування пісні «Острів |
музичному творі». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
пригадування сюжету. |
мрій» (муз. і сл. Діани |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Перегляд уривку з |
Пташинської). |
діяльності та |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
першої дії казки-балету |
Виконання пісні під |
музикування. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Дюймовочка» (муз. |
фонограму. |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Ю. Русинова, |
Творча діяльність: |
емоцій від творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
художник-постановник |
Добір ілюстрації до |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Н. Бевзенко-Зінкіна). |
музичного твору. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Аналіз твору. Сцени
з |
Створення малюнка до |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
балету «Дюймовочка». |
пісні (робота з зошитом). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Перевірка знань із теми |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
(робота з зошитом). Ігрова діяльність: Гра-естафета «Мої мрії». Музикування: Відтворення ритму пісні на шумових інструментах |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
Музичні та |
Поняття вальс. |
Історія вальсу як |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
фотообрази |
Історія вальсу як |
жанру. |
Вокальна діяльність: |
«Музичні образи у |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
жанру. Акцент в |
Сприймання музики: |
Виконання пісні «Острів |
вальсі». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
музиці. |
А. Хачатурян. Вальс
до |
мрій» (муз. і сл. Діани |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
драми М. Лермонтова |
Пташинської). |
діяльності та |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Маскарад» у |
Творча діяльність: |
музикування. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Виконанні симфонічного оркестру. Перегляд відеоуроку «Навчаємось танцювати вальс». Виконання танцювальний вправ. Музичне сприймання. «Зимовий вальс» композитора Е. Дога. |
Добір слів-характеристик до
вальсу (робота з підручником). Малюнок на тему «Зимова фантазія». Техніка малювання — бризками (робота в зошиті). Перевірка знань із теми (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Танець-імпровізація до вальсу». Гра «Зимова фантазія». Музикування: Відтворення ритму пісні, музикування приспіву. |
Визначення власних емоцій від
творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
15 |
Музичні та |
Поняття колядки, |
Музична вікторина. |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
візуальні |
щедрівки. |
Сприймання музики: |
Вокальна діяльність: |
«Музичні образи |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
образи зимових |
Знайомство із |
Українські народні |
Розучування щедрівки «Ой |
зимових свят». |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
свят |
поняттям мюзикл. |
щедрівки «Чи дома, |
сивая та і зозуленька». |
Оцінювання творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
дома», «Слава нашим |
Творча діяльність: |
діяльності та |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
господарям» (у |
Розфарбовування малюнка |
музикування. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні вокального |
до мюзиклу (робота
із |
Визначення власних |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
ансамблю). |
зошитом). |
емоцій від творчої |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сприймання уривків із |
Перевірка знань із теми |
діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
різдвяного мюзиклу |
(робота з зошитом). |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Містерія Різдва», |
Ігрова діяльність: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
підготовленого |
Гра-інсценування «Ой |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
творчим колективом |
господарю, господарочку». |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Р. Калини. Аналіз |
Театральна хвилинка. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
твору. |
Гра «Зустрічаємо |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
колядників». |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Музикування: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Створення музичного |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
супроводу до пісні. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
16 |
Святкова подорож |
Урок узагальнення знань. Повторення та узагальнення матеріалу. |
Музична вікторина. Гра
«Сніжки». Виконання улюблених пісень. |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Співоча студія. Творча діяльність: Знавці музики
(відповіді на запитання). Тестові завдання (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Новорічний настрій» (театралізована імпровізація). Музикування: Музично-ритмічні вправи. Виконання ритмічних послідовностей. |
Обговорення на тему «Образи
людей та тварин у мистецтві». Оцінювання
творчої діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Тема 3. Художні образи народного
мистецтва (10 годин) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
Образи
рідного краю |
Знайомство із різновидами музики: професійна, народна, професійна в народному дусі. Образи рідного краю в
музичному мистецтві. Поняття
прелюдія. |
Сприймання музики: Л. Ревуцький «Прелюдія № 1» (для фортепіано).
Поняття прелюдія. Перегляд відеоролика, в якому використано музику прелюдії Л. Ревуцького. |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Розучування пісні «Україно моя» (муз.
і сл. З. Красуляк). Творча
діяльність: Робота зі схемою «Різновиди музики» (робота з
підручником). Перевірка знань
із теми. Розгадування ребусів, заповнення схеми «Різновиди музики» (робота в
зошиті). Створення плаката до пісні (робота з зошитом). Ігрова діяльність: Гра «Як ти знаєш свій пісенний край». Музична вікторина. Музикування: Створення музичного супроводу до пісні. |
Обговорення на тему «Образи рідного краю в музиці». Оцінювання творчої діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
18 |
Історія народу в мистецтві |
Особливості історичних
пісень. Поняття кобзар, знайомство із музичним інструментом кобза. Особливості жанру народної думи. |
Сприймання музики:
Українська народна пісня «Ой на горі та женці
жнуть». Уривки з українських народних дум «Іван Богун»,
«Пісня про Байду», «Дума про козака Голоту» (у виконанні чоловічої хорової капели). М. Вериківський «Пісня кобзаря» із
хорової поеми «Гайдамаки» (у виконанні
хорової капели «Почайна»). |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Виконання пісні «Україно моя»
(муз. та сл. З. Красуляк). Творча діяльність: Добір ілюстрацій до твору (робота в зошиті). Перевірка знань із теми (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Хто кого перетанцює». Гра «Ритмічний ланцюжок». Робота
в зошиті. Музикування: Музикування
на шумових інструментах за ритмічною партитурою. |
Обговорення на тему «Історія народу в мистецтві». Оцінювання творчої діяльності та виконання музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
|||||||||||||||||||||||||||
19 |
Побутові |
Класифікація |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
||||||||||||||||||||||
|
тематичні |
народних |
Українська народна |
Вокальна діяльність: |
«Побутові тематичні |
|
||||||||||||||||||||||
|
композиції |
українських |
пісня «Дівка в сінях |
Розучування пісні Н. Май |
композиції». |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
родинно-побутових |
стояла» (у виконанні |
«Червона калина». |
Оцінювання творчої |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
пісень. Поняття |
академічного хору), |
Танцювальна імпровізація |
діяльності та |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
симфонія. |
М. Калачевський |
до пісні. |
музикування. |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Українська |
Творча діяльність: |
Визначення власних |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
симфонія», 2-га |
Складання схеми музичних |
емоцій від творчої |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
частина (у виконанні |
захоплень. |
діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
симфонічного |
Розпізнавання музичних |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
оркестру). |
інструментів за |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Перегляд |
зображенням (робота з |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
відеофрагмента |
підручником). |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
вокально- хореографічної композиції «Українські вечорниці»: пісні «Ти ж мене
підманула», «Ой під вишнею» та українська полька (у виконанні академічного
ансамблю пісні й танцю «Козаки Поділля»). |
Перевірка знань із теми
(робота в зошиті). Створення ілюстрації до пісні (робота в зошиті). Ігрова
діяльність: Гра «Розпізнай пісню за ритмом» (робота в зошиті). Музикування: Створення мелодії на металофоні. |
|
|
||||||||||||||||||||||
20 |
Художні |
Особливості |
Дитячий фольклор: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|||||||||||||||||||||||
|
образи в |
народних дитячих |
дражнилки, лічилки, |
Вокальна діяльність: |
«Художні образи в |
|||||||||||||||||||||||
|
дитячому |
пісень. Поняття |
забавлянки (у |
Виконання пісні Н. Май |
дитячому фольклорі та |
|||||||||||||||||||||||
|
фольклорі та |
дитячий фольклор. |
виконанні дитячого |
«Червона калина». |
іграшках». |
|||||||||||||||||||||||
|
іграшках. |
Характерні |
хору). |
Творча діяльність: |
Оцінювання творчої |
|||||||||||||||||||||||
|
|
особливості |
Перегляд картин із |
Створення власної |
діяльності та |
|||||||||||||||||||||||
|
|
колискових пісень. |
зображенням |
колискової пісні на |
музикування. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
колискових пісень. |
віршований текст (робота з |
Визначення власних |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Сприймання музики: |
підручником). |
емоцій від творчої |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
українські колискові |
Перевірка знань із теми. |
діяльності. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
пісні «Повішу я |
Виконання завдань (робота |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
колисочку» (у |
в зошиті). |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні О. Гури), |
Ігрова діяльність: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Ой ходить сон коло |
Гра «Артисти й слухачі». |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
вікон» (у виконанні |
Музикування: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
К. Цісик). |
Відтворення ритму пісні |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Образи української |
маршу на музичних |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
народної колискової |
інструментах. |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
пісні «Котику |
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
сіренький». |
|
|
|||||||||||||||||||||||
21 |
Українські |
Поняття ліричні |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|||||||||||||||||||||||
|
народні мотиви |
пісні. Характерні |
Музичний калейдоскоп |
Вокальна діяльність: |
«Українські народні |
|||||||||||||||||||||||
|
|
риси ліричних |
українських ліричних |
Розучування української |
мотиви». |
|||||||||||||||||||||||
|
|
пісень. |
пісень: «Ой не ходи, |
народної пісні «Ой |
Оцінювання творчої |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Грицю» (у виконанні |
заграйте, дударики». |
діяльності та |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Р. Кириченко), «Несе |
Плескання ритмічного |
музикування. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Галя воду» (у |
малюнку пісні. |
Визначення власних |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні Х. Соловій), |
Творча діяльність: |
емоцій від творчої |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Плакуча гітара» (у |
Ігрова галявинка. Танець |
діяльності. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні І. Федишин). |
гуцулят. |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Уривок із твору |
Знаходження ілюстрації до |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
Г. Майбороди |
твору (робота в зошиті). |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Гуцульська рапсодія» (у виконанні Національного симфонічного оркестру України). Аналіз твору. Українська народна пісня
«Сонце низенько» (у
виконанні Волинського хору). М. Лисенко. Арія
Петра «Сонце низенько» з опери
«Наталка- Полтавка» (у виконанні А. Солов’яненка). Аналіз твору. |
Перевірка знань із теми
(робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Веселі дударі». Музикування: Створення
музичного супроводу до пісні на шумових інструментах. |
|
|||||||||||||||||||||||
22 |
Розмаїття |
Поняття жартівливі |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
||||||||||||||||||||||
|
образів у |
пісні. Характерні |
Музичний калейдоскоп |
Вокальна діяльність: |
«Розмаїття художніх |
|
||||||||||||||||||||||
|
піснях та |
ознаки жартівливих |
українських |
Виконання української |
образів у піснях». |
|
||||||||||||||||||||||
|
художніх |
пісень. Жартівливо- |
жартівливих пісень: |
народної пісні «Ой |
Оцінювання творчої |
|
||||||||||||||||||||||
|
промислах |
танцювальні пісні. |
«Ой під вишнею», |
заграйте, дударики». |
діяльності та |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Пішла мати за село», |
Творча діяльність: |
музикування. |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Ой чия ти, дівчино, |
Створення малюнка до |
Визначення власних |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
чия ти?» (у виконанні |
пісні (робота в зошиті). |
емоцій від творчої |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
вокального ансамблю). |
Ігрова діяльність: |
діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
М. Лисенко. |
Гра «Танцюємо |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
«Українська сюїта»: |
коломийку». |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
част. 1. «Прелюдія»; |
Гра «Я — |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
част. 3. «Токата»; |
композитор/композиторка». |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
част. 5. «Гавот». |
Музикування: |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Народна коломийка (у |
Музичний супровід до |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
виконанні хорової |
пісні. Створення музичного |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
капели та народного |
супроводу до пісні
різними |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
оркестру). |
способами (руками, |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
Уривок із фіналу |
ногами): хлоп, лясь,
туп, |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
симфонії невідомого |
клац. |
|
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
автора поч. XIX ст. |
|
|
|
||||||||||||||||||||||
23 |
Образи в народному та професійному мистецтві |
Художні образи українських народних пісень та професійних музичних творів. Спільне і відмінне в народній
та професійній музиці |
Сприймання музики: Українська народна пісня «Ой
не світи, місяченьку» у виконанні
К. Цісик. В. Барвінський. Українська сюїта «Ой
не світи, місяченьку»: уривок із част. 3 (для фортепіано). Українська
народна пісня «Взяв би я бандуру» (у виконанні кобзаря В. Литвина). А. Бойко. Варіації на тему «Взяв би я бандуру» (у виконанні Б. Гриньківа). |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Розучування пісні А.
Салогуба «Прилетіла весняночка». Творча діяльність:
Добір ілюстрацій до музичного твору.
Аналіз твору. Перевірка знань
із теми (робота в зошиті). Створення ілюстрації до пісні
(робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Зиму
проводжаємо — весну
зустрічаємо». Гра «Весну зустрічаємо!». Музикування: Відтворення ритму пісні |
Обговорення на тему «Образи в народному та
професійному мистецтві». Оцінювання творчої діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від
творчої діяльнос |
|||||||||||||||||||||||
24 |
Весняні образи |
Весняні календарні пісні та обряди. |
Сприймання музики: М. Скорик. Кантата
«Весна»: част. 3 «Гріє сонечко» (на вірші І. Франка) у виконанні хору. Перегляд картин художників на весняну тему: О. Новаківський «Рання весна», Н. Чернова «Великдень». |
Завдання на вибір Вокальна діяльність:
Виконання пісні А. Салогуба «Прилетіла весняночка». Творча діяльність: Перевірка знань із теми (робота в зошиті). Створення малюнка до музичного твору. Заповнення схеми «Різновиди веснянок» (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра-веснянка «Вербовая дощечка». Гра «Весняний танцювальний ланцюжок». Музикування: Відтворення ритму пісні. |
Обговорення
на тему «Весняні образи».Оцінювання творчої діяльності, музикування
та хореографії. Визначення
власних емоцій від
творчої діяльності. |
|||||||||||||||||||||||
25 |
Весняне коло |
Поняття рондо. |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Музична форма |
Й.С. Бах. Рондо із |
Вокальна діяльність: |
«Весняне коло». |
|||||||||||||||||||||||
|
|
рондо. Рефрен, |
сюїти для оркестру № 2 |
Розучування пісні Н. Май |
Оцінювання творчої |
|||||||||||||||||||||||
|
|
епізоди. |
(у виконанні струнного |
«Наша родина». |
діяльності. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Музичний |
оркестру, соло на |
Творча діяльність: |
Визначення власних |
|||||||||||||||||||||||
|
|
інструмент флейта. |
флейі). Аналіз форми. Б. Фільц «Весняне рондо» (у виконанні фортепіано). |
Створення малюн Перевірка знань із теми (робота в зошиті). Ігрова діяльність: Гра «Квіткове коло». Таночок дружби. Гра «Твоя пісня про весняні квіти». Музикування: Відтворення ритму пісні. Ритмічна імпровізація. Робота з
зошитом. |
оцій від творчої |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
26 |
Весняна подорож |
Повторення матеріалу. |
Урок узагальнення знань. Музична вікторина. |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Виконання пісні Н. Май «Наша родина» та створення
музичного супроводу на музичних інструментах за вибором. Творча діяльність: Знавці музики (відповіді на запитання).
Повторення основних понять. Виконання тестів (робота
в зошиті). Ігрова діяльність: Ігрова галявина. Створення пісні на вірш. Гра «Хто кого переспіває?». Музикування: Виконання
ритмічних послідовностей. |
Обговорення на тему «Художні образи народного мистецтва». Оцінювання творчої діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
Тема 4. Художні образи в театрі,
хореографії, кіно, цирку
(9 годин) |
|
|||||||||||||||||||||||||||
27 |
Образи народного танцю в мистецтві |
Поняття народний і сценічний
танець. Різновиди та характерні риси народного танцю: народний, фольклорний, народно-сценічний танець. |
Сприймання музики: С. Гулак- Артемовський. Танці з опери «Запорожець за Дунаєм» (у виконанні камерного оркестру). Поняття
опера. Перегляд уривку з фільму «Запорожець за Дунаєм». |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Розучування пісні І. Танчака «Наша пісня». Творча діяльність: Репортаж із класу
на тему «Шкільна дружба». Підбір світлин до музичного твору (робота з зошитом). Перевірка знань з теми (робота в зошиті-. Ігрова діяльність: Гра «Ти танцюєш гопачок?». Гра відеовернісаж пісень про дружбу. |
Обговорення на тему «Народний танець». Оцінювання творчої діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
28 |
Художні образи в балеті |
Поняття
балет. Абетка балету: основні поняття та назва номерів балету: варіації, па- де-де,
кордебалет, адажіо, алегро. Роль
композитора, балетмейстера, лібретиста у створенні театру. Поняття лібрето. |
Сприймання музики: П. Чайковський. Балет «Спляча красуня», огляд сюжету та лібрето. Перегляд фрагментів з балету
«Спляча красуня»: варіація Аврори
(2-й акт), вальс, адажіо. Уривок
із мультфільму, в якому звучить музика з балету «Спляча красуня». Знайомство із музичним інструментом арфа |
Завдання на вибір Вокальна діяльність:
Виконання пісні І. Танчака «Наша пісня». Творча діяльність: Опис
музичних образів балету (робота в зошиті). Порівняння театральної постановки з мультфільмом. Ігрова діяльність: Гра «Казкова історія». Гра «Балетний спектакль». Балет-імпровізація на
парті. Музикування: Відтворення ритму пісні |
Обговорення на тему «Художні образи в балеті». Оцінювання творчої діяльності та музикування. Визначення власних емоцій
від творчої діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
29 |
Мистецька мозаїка |
Знайомство
з різновидами
танців: побутові танці, старовинні бальні танці (полонез, мазурка), сучасні естрадні танці. |
Організація подорожі на тему «Мистецька мозаїка» в Країну танцювального мистецтва. Знайомство з різновидами танців на різних станціях. Перша станція. «Побутові танці». Відеоролик
«Мозаїка українських побутових танців». Друга станція. «Старовинні бальні танці». Ф. Шопен. Полонез ля- мажор
(фортепіано); Мазурка соль-мажор (опус
50 № 1). Аналіз творів. Третя станція. «Сучасні естрадні танці». Відеоурок естрадного танцю в стилі хіп-хоп |
Завдання на вибір Вокальна діяльність:
Розучування пісні Н. Савка «Вітаєм!». Створення пластичної
імпровізації до пісні. Творча діяльність: Проведення флешмобу з виконання
елементів українських побутових танців. Відеоурок естрадного танцю в стилі хіп-хоп. Виконання рухів у стилі
хіп-хоп. Ігрова діяльність: Гра «Танцюємо парами
полонез». Музикування: Ритмічний малюнок пісні.
Створення музичного супроводу до пісні |
Обговорення на тему «Мистецька мозаїка». Оцінювання творчої діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
30 |
Театральні образи |
Види театрів. Знайомство з поняттям пантоміма. Особливості театру пантоміми.
Поняття мім, грим. Особливості театру тіней. |
Перегляд відеофрагмента вистави театру пантоміми. Урок
пантоміми онлайн: «Стіна». Відеофрагмент виступу «Я —
українець!» (театр тіней
«Fireflies», Чернігів). Аналіз
відео, майстерності акторів. |
Завдання на вибір Вокальна діяльність:
Виконання пісні Н. Савка «Вітаєм!». Творча діяльність: Урок пантоміми онлайн: «Стіна». Знайди ілюстрацію до театру пантоміми (робота
з зошитом). Вправа «Зобрази емоції на обличчі». Вправа «Покажи тваринку». Вправа
«Свято». Демонстрація пантомімою теми «Вітаю
зі святом». Перевірка знань із теми (робота з зошитом). Ігрова діяльність: Гра «Театр пантоміми». Гра
«Покажи тварину». Гра
«Артисти балету». Музикування: Створення ритмічного малюнка до пісні. |
Обговорення на тему «Театр». Оцінювання творчої
діяльності та музикування. Визначення власних емоцій від творчої діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
31 |
Художні образи
в кіно |
Розмаїття жанрів
кіномистецтва. Знайомство з жанром музична комедія. Виражальні засоби
кіно: фотографічна Зйомка кінозображення, анімація та монтаж. Оглядове знайомство з жанрами дитячих фільмів: комедійні, пригодницькі, музичні, сімейні, фентезі тощо. |
Ознайомлення з етапами створення кінофільму. Відеоролик «Як створюється дитячий
фільм». Перегляд уривка з дитячого комедійного фільму-мюзиклу «Трубач». |
Завдання на вибір Вокальна діяльність: Розучування пісні А. Салогуба «Барвінкова країна». Творча діяльність: Розпізнання за афішами назви
дитячого кінофільму.
Заповнення схеми «Жанри дитячих кінофільмів». Перевірка знань із теми
(робота із зошитом). Ігрова діяльність: Гра «Знімаємо кіно». Музикування: Створення музичного супроводу до пісні. |
Обговорення на тему «Художні образи в кіно». Оцінювання творчої
діяльності та музикування. |
|
||||||||||||||||||||||
32 |
Художні |
Художні образи в |
Перегляд мультфільму |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
||||||||||||||||||||||
|
образи в |
мультфільмах: |
до відомого твору |
Вокальна діяльність: |
«Образи в |
|
||||||||||||||||||||||
|
мультфільмах |
казкові, ліричні, |
В.А. Моцарта |
Виконання пісні |
мультфільмах». |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
фантастичні, |
«Маленька нічна |
А. Салогуба «Барвінкова |
Оцінювання творчої |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
гумористичні, |
серенада». Перегляд уривків з мультфільму «Викрадена принцеса: Руслан і Людмила». Перегляд відеоролика про 10 зірок, які озвучили мультфільми. Перегляд уривків із мультфільмів, побудованих за сюжетами українських
народних пісень. Кадри із мультфільмів: «Як козаки куліш варили» (1967, реж. В. Дахно), «Прокляття кролика-перевертня» (2005, реж. Н.В. Парк, С. Бокс), «Злидні» (2005, реж. С. Коваль). |
країна». Створення на
найкращий малюнок. Творча діяльність: Розглядання кадрів із мультфільмів. Добір
слів, до художніх образів. Робота з підручником. Перевірка знань із теми. Ігрова діяльність: Гра «Нове озвучення мультфільму». Робота з підручником. Музикування: Створення музичного супроводу до пісні. |
діяльності та Визначення
власних емоцій від творчої діяльності. |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
33 |
Циркові |
Поняття циркове |
Сприймання музики: |
Завдання на вибір |
Обговорення на тему |
|
||||||||||||||||||||||
|
образи |
мистецтво та його |